Suport tehnic
Pune o întrebare
Dacă nu ați găsit o soluție în Zona de cunoștințe / Întrebări frecvente – ne puteți împărtăși problema dvs.
Consultanții noștri vă vor accepta cererea și vor încerca să găsească o soluție cât mai repede posibil. Pentru a accelera procesul și a evita neînțelegerile, vă rugăm să furnizați o descriere cât mai completă posibil și să completați toate câmpurile obligatorii.
Cerere de service
Înainte de a trimite, vă rugăm să verificați versiunea programului dvs. Cum se face?
Doar tastați comanda DESPRE sau accesați fila AJUTOR -> Despre:
Numărul 200701 indică data, în acest caz 1 iulie 2020 – aa/ll/zz
Mai jos este adresa paginii unde puteți găsi versiunile finale ale programului GstarCAD https://gstarcad.com.ro/poprzednie-wersje-gstarcad/
Pur și simplu descărcați versiunea corespunzătoare și selectați opțiunea „Reparare”, iar programul se va actualiza la cea mai recentă versiune a programului.

Scopul afacerii noastre este să vă oferim acces la cel mai bun software CAD la cele mai bune prețuri posibile. În același timp, producătorul de software depune toate eforturile pentru a se asigura că produsul se dezvoltă, devine mai eficient și este îmbogățit cu noi funcții. În fiecare an este lansată o nouă versiune a software-ului, precum și numeroase actualizări ulterioare.
În conformitate cu practica comună, producătorul de software nu modernizează versiunile arhivate ale produselor sale, concentrându-și resursele pe dezvoltarea, modernizarea și îmbunătățirea versiunilor actuale ale software-ului, adaptându-le la mediul IT în schimbare în care funcționează software-ul.
și incluzând, printre altele: sisteme de operare, periferice sau drivere. Prin urmare, trimiterea de comentarii sau propuneri de modificări poate viza doar versiunea actuală a software-ului.
Asistența tehnică este oferită numai dacă utilizați cea mai recentă versiune a programului!
Consultați cele mai căutate subiecte
Urmăriți tutoriale și obțineți cunoștințe de specialitate
Descărcați fișiere gratuite